سخنگوی دولت: احتمالا تا یکی دو روز آینده اینترنت در برخی استان‌ها وصل خواهد شد
۰ نظر Share

سخنگوی دولت: احتمالا تا یکی دو روز آینده اینترنت در برخی استان‌ها وصل خواهد شد

اخبار فرهنگی و هنری سیاسی

سخنگوی دولت در نشست خبری با حضور مسئولان مرتبط با اجرای «طرح اصلاح قیمت بنزین» ضمن اشاره به برخی مشکلات پیش آمده در کشور تاکید کرد که احتمالا اینترنت برخی استان‌ها تا فردا به حالت قبل بازخواهد گشت.

«علی ربیعی» در این نشست بار دیگر اعلام کرد که قطعی اینترنت جهانی در کشور به دستور شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته و درباره آن چنین توضیح داد:

«وقتی اعتراض ها ایجاد شد اینترنت بود اما وقتی سنگ در خیابان ها خالی می شد و از طریق اینترنت اطلاع رسانی می‌کردند، شورای امنیت کشور تصمیم به قطع اینترنت گرفت. بانک ها و امثال آن از طریق فعال شدن اینترنت ملی مشکلی ندارند.»

به گفته ربیعی این قطعی اما تا فردا در برخی استان‌ها برطرف خواهد شد: «تا یکی دو روز آینده انشاءالله اینترنت برخی استان‌ها که مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، وصل خواهد شد.»

پیش‌تر یک منبع آگاه در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرده بود که این قطعی ۲۴ ساعت به طول خواهد انجامید مگر آنکه تمدید شود و با توجه به صحبت‌های ربیعی به نظر می‌رسد این تمدید لااقل تا فردا در برخی استان‌ها صورت گرفته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی