هشدار! احتمال ورود کرونا به کشور از طریق پرندگان مهاجر
۱ نظر Share

هشدار! احتمال ورود کرونا به کشور از طریق پرندگان مهاجر

سلامت

با انتشار ویروس کرونا در اکثر کشور‌ها و جان‌باختن بیش از ۳۰۰ نفر در چین، اکنون این ویروس ممکن است حیات وحش را تهدید کند.

ویروس کرونا، ویروسی که این روزها در بیشتر کشورهای  دنیا در حال پخش است.

روزانه آمار قربانیان آن در کشور‌های مختلف در حال افزایش است و طبق اعلام کمیسیون بهداشت چین از یکشنبه ۱۳ بهمن ماه سال جاری تا کنون بیش از ۳۰۴ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

این در حالی است که یک مقام سازمان بهداشت جهانی به کشور‌های جهان هشدار داده است که خود را برای مقابله با شیوع این ویروس در داخل مرزهایشان آماده کنند.

با شیوع این بیماری در بین انسان‌ها خبر‌هایی از انتقال این بیماری در بین حیوانات، پرندگان نیز در حال انتشار است.

در خصوص همین موضوع شهاب الدین منتظمی مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتقال ویروس کرونا به حیوانات و پرندگان اظهار کرد: این ویروس طبق آزمایش های انجام شده از خفاش و حیوانات وحشی گرفته شده است، درخصوص انتقال این ویروس به حیات وحش این موضوع در حال بررسی از سوی سازمان محیط زیست و وزارت بهداشت است.

او در ادامه بیان کرد: در روز های آتی در خصوص انتقال این ویروس به حیات وحش نمونه برداری ها و مراقبت ها مورد بحث قرار خواهد گرفت و قطعا درباره این موضوع وزارت بهداشت صاحب نظر است.

نظرات (۱)

  1. دکوراسیون مغازه

    احتمالا بیشتر هم بشه از اینی که هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی